Konferencia pre odbornú i širokú verejnosť: Z 5 účastníkov na 200 za 3 týždne (pre dodržanie diskrétnosti nie je uvedený názov konferencie, termín ani miesto konania)
Dĺžka trvania aktívnej spolupráce na projekte:
- 3 týždne (aktívna spolupráca a 7 konzultačných stretnutí)
Klientova situácia na začiatku:
- tri týždne pred termínom konferencie ma klient telefonicky žiadal o radu. Svoju situáciu vyhodnotil ako zlyhanie zvolenej stratégie marketingu vrátane online marketingových nástrojov. Uvažoval o zrušení celej akcie
- po technickej stránke mal pripravené všetko, priestor, bohatý program, 12 renomovaných odborníkov – spíkrov, zabezpečené boli aj sprievodné workshopové aktivity počas konferencie
- chýbali však účastníci, reálne bolo predaných cez Ticketportál len 5 lístkov
Riešenie:
- okamžité stretnutie – nasledovala analýza situácie a rozhodnutie klienta pokračovať. Nastavili sme novú stratégiu pre prípravu, marketing a aktívny predaj. Prehodnotili sme prvotný zámer a nastavili akčné strategické kroky, ktoré sa týkali celého realizačného tímu. Celý proces bol aktívne koordinovaný až do dňa konferencie.
Výsledok:
- maximálna spokojnosť, počet účastníkov na konferencii bol viac ako 200 (t.j. takmer plný stav) Všetky ďalšie konferencie už klient realizoval samostatne a veľmi úspešne.
Ďalšie realizované projekty